فروشگاه الو آیفون

مزایای خرید آیفون 13 که باید بدانید !

مزایای آیفون 13 که باید بدانید !

اپل آیفون 13 را در 14 سپتامبر 2021 به همراه نسل های جدید اپل واچ، آی پد و آی پد مینی عرضه کرد. اگر مانند اکثر کاربران آیفون هستید، احتمالاً از خود می‌پرسید که آیا باید آیفون 13 را ارتقا دهید یا منتظر نسل‌های بعدی باشید. در این مقاله به 5 دلیل مهم برای خرید آیفون 13 در حال حاضر اشاره می کنیم.

سازگاری با 5G

5G نسل پنجم فناوری شبکه سلولی پهن باند است که اتصال آنلاین را سریع‌تر، قدرتمندتر و پاسخگوتر از همیشه می‌کند. همانطور که عرضه 5G در سراسر کشور انجام می شود، شاهد تبدیل شدن آن به یک جزء ضروری از زندگی ما خواهیم بود. آیفون 13 پیشرو در تغییر مسیر جهانی ما به سمت فناوری 5G است. اگر 5G دارید و یک گوشی پیشرفته می‌خواهید، حتماً باید به سراغ آیفون 13 بروید.

در زیر، برخی از مزایای منحصر به فرد اتصال 5G در آیفون 13 را مشاهده میکنید:

1- می‌توانید ویدیوهای 4K را بدون تأخیر در آیفون 13 پخش کنید.
2-در بازی های چند نفره رقابتی و انلاین بدون تاخیر آزاردهنده و با پینگ پایین بازی کنید.
3- آپلود و دانلود سریعتر از همیشه خواهد بود.
4- ویدیوهای HDR را با استفاده از SharePlay در AppleTV یا SmartTV خود بدون WiFi پخش کنید.
6- حالت Smart Data به آیفون این امکان را می دهد که تعیین کند چه زمانی باید از 5G استفاده کند و چه زمانی باید باتری را ذخیره کند.

 

طراحی زیبا

هر زمان که اپل یک آیفون جدید را معرفی می کند، اکثر مردم مشتاق هستند که ببینند ظاهر آن چگونه است. اپل یک رکورد درخشان و شکست ناپذیر در تولید محصولات بصری و مینیمالیستی دارد. آیفون 13 دارای طراحی زیبا و بادوام لبه تخت با قاب آلومینیومی است. این نمایشگر دارای محافظ سرامیکی در جلو است که سخت‌ترین و بادوام‌ ترین شیشه گوشی هوشمند است.

آیفون 13 از نظر طراحی دارای سه تغییر اساسی است: مکان دوربین، اندازه ناچ و رنگ‌ها.
دوربین ها برای سیستم پیشرفته دوربین دوگانه به صورت مورب قرار گرفته اند.
ناچ آیفون 13، 20 درصد کوچکتر از آیفون 12 است بدون اینکه فیس آیدی به خطر بیفتد.
آیفون 13 در رنگ های زیر موجود است :
1- مشکی
2- کرم روشن (Starlight)
3- آبی
4- قرمز
5- سبز
6- صورتی روشن
با در نظر گرفتن همه چیز، آیفون 13 باز هم از نظر طراحی به خوبی جلوه می کند و گوشی هوشمند شیک تر و جذاب تری از همیشه به ما می دهد.

دوربین های شگفت انگیز

شرکت آیفون‌ به خاطر ارائه دوربین‌های درخشان معروف است و هر نسل از آیفون‌ها نسبت به نسل قبلی پیشرفت‌های گسترده‌ای را به همراه دارد. آیفون 13 دارای یک سنسور دوربین بزرگ است که 47 درصد نور بیشتری را جذب می کند و به شما کمک می کند در شرایط کم نور، تصاویر واضح تر و جذاب تری داشته باشید. اگر به عکاسی در شب علاقه دارید، قطعاً باید آیفون 13 را تجربه کنید. علاوه بر دوربین 12 مگاپیکسلی واید و 12 مگاپیکسلی اولترا، آیفون 13 همچنین دارای تراشه جدید A15 است، بنابراین پردازش تصویر واضح تر را تضمین می کند. همچنین برای گرفتن عکس سلفی عالی در شب، دوربین جلوی TrueDepth 12 مگاپیکسلی می‌تواند به هر دو حالت، شب و حالت پرتره ضربه بزند که حالت دومی شش افکت مختلف (طبیعی، استودیو، کانتور، استیج، استیج مونو و کلیدهای بالا) را ارائه می‌کند.

آیفون 13 همچنین دارای حالت سینمایی در هنگام فیلمبرداری است. بنابراین لرزش ناشی از ضبط‌های خانگی را از بین می‌برد. همچنین می توانید فوکوس ویدیو را پس از ضبط تغییر دهید. علاوه بر این، آیفون 13 اکنون دارای سبک های عکاسی است که به شما امکان می دهد به جای استفاده از فیلتر گسترده پس از پردازش، تصاویر خود را با یکی از سبک های یکپارچه منحصر به فرد تغییر دهید. اکنون می‌توانید ویدیوها و تصاویر سینمایی خیره‌کننده را با حداقل پردازش در شبکه‌های اجتماعی خود ضبط و آپلود کنید.

ویژگی های iOS 15

اپل iOS 15 را در 20 سپتامبر 2021 منتشر کرد، تنها چند روز پس از عرضه آیفون 13. آنها روشن کردند که آیفون 13 و iOS 15 قرار است با هم ترکیب شوند و قابلیت های یکدیگر را تکمیل کنند. در حالی که می‌توانید به iOS 15 در بسیاری از آیفون‌های دیگر نیز دسترسی داشته باشید، ولی ترکیب تراشه A15 Bionic( دارای یک CPU 6 هسته‌ای، یک پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای و یک موتور عصبی 16 هسته‌ای) که در داخل آیفون 13 قرار گرفته است با iOS 15 ، سریع‌ترین و کامل‌ترین تجربه را به شما ارائه می‌دهد.

در زیر برخی از هیجان انگیزترین ویژگی های iOS 15 در آیفون 13 آورده شده است:

ویژگی‌های FaceTime بهبود یافته، مانند جداسازی صدا و پیوندهای FaceTime.
با استفاده از SharePlay موسیقی، برنامه های تلویزیونی و صفحه نمایش را با دیگران به اشتراک بگذارید.
خلاصه اعلان های سفارشی شده در زمان های خاص در دسترس هستند.
به طور خودکار متن را در عکس ها رونویسی یا ترجمه کنید.
iCloud Private Relay می تواند آدرس IP و داده های مرور سافاری شما را رمزگذاری کند تا به حفظ حریم خصوصی کمک کند.

عمر باتری ارتقا یافته است!!!

اپل معمولاً میانگین عمر باتری آیفون های خود را فاش نمی کند زیرا به میزان استفاده از آنها بستگی دارد. با این حال، آیفون 13 شامل باتری‌های بزرگ‌تری است که عمر باتری را بهبود می‌بخشد و گفته می‌شود تراشه A15 Bionic کارایی انرژی را افزایش می‌دهد. ترکیبی از باتری های بزرگتر و تراشه A15 منجر به عملکرد بسیار بهتر باتری می شود. اگر زمان قابل توجهی را در خارج از منزل سپری می کنید، کاملاً ارزش دارد که روی تلفنی سرمایه گذاری کنید که مجبور نباشید دائماً آن را شارژ کنید.

نکاتی که قبل از خرید آیفون 13 کارکرده باید بدانید

اکنون که وارد پانزدهمین سال انقلاب گوشی های هوشمند می شویم، این سوال را مطرح می کنیم که آیا به اوج تکنولوژی گوشی هوشمند رسیده ایم؟ آیا بازیکنان بزرگی مانند اپل، سامسونگ، کوالکام و گوگل هر چیزی را که ممکن است نیاز داشته باشیم در گوشی هوشمند قرار داده اند؟ برای پاسخ به این سوال، این ایده را بررسی می کنیم: آیا آیفون 12 در سال 2025 ارزش خرید دارد؟ در ادامه بخوانید تا بدانید چرا ممکن است بخواهید یک آیفون 13 دست دوم را در نظر بگیرید.

قبل از خرید آیفون 13 کارکرده، نکات زیر را بررسی کنید

1) اولین نکته ای که باید بررسی کنید شماره IMEI گوشی است. این اطلاعات را در پشت تلفن خواهید یافت یا می توانید با تایپ *#06# آن را بازیابی کنید. همچنین می‌توانید آن را روی جعبه یا دفترچه راهنمای گوشی پیدا کنید.

2) پس از آن با رفتن به منوی تنظیمات شماره سریال را بررسی کنید. به تنظیمات > عمومی > درباره نگاهی بیندازید و تمام اطلاعاتی را که در آنجا داده شده است بخوانید. همچنین می توانید در وب سایت اپل بررسی کنید که آیا آیفون 12 شما اصل است یا خیر.

3) نکته بعدی که در اینجا باید بررسی شود، عملکرد گوشی است. در همین راستا آیفون را لمس کنید و با ضربه زدن تصادفی روی صفحه ببینید که آیا صفحه نمایش آن کاربردی است یا خیر. در مرحله بعد، دوربین و بلندگوها را بررسی کنید تا ببینید آیا عملکردی دارند یا خیر.

4) پس از آن، بررسی کنید که آیا همه پورت ها کار می کنند یا خیر. اگر لوازم جانبی همراه گوشی وجود دارد، بررسی کنید که آیا آنها در شرایط کار هستند یا خیر. همچنین بررسی کنید که آیا شارژر آیفون را شارژ می کند یا خیر.

5) نکته آخر اینکه اصل فاکتور خرید گوشی را بخواهید. این به شما کمک می کند بفهمید چه زمانی گوشی خریداری شده است، کدام خرده فروش آن را فروخته است و قیمت آن چقدر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping