فروشگاه الو آیفون

برنامه های آیفون

بهترین برنامه های آیفون که بدون اتصال به اینترنت کار می کنند

اگر دیگر هیچ داده ای ندارید یا نمی توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید، iPhone یا iPad شما چقدر مفید است؟ خیلی راحت نیست، درست است؟ این چیزها گاهی اجتناب ناپذیر است; ممکن است در دسترسی به اینترنت در هواپیما یا در مناطقی که اتصال اینترنت ضعیفی دارند با مشکل مواجه شوید. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا برخی از برنامه های مورد علاقه ما برای آیفون و آیپد وجود دارد که در سال 2023 بدون اتصال به اینترنت کار می کنند.

بهترین انتخاب های برنامه آیفون که بدون اتصال اینترنت کار می‌کنند:

گوگل درایو

گوگل درایو یکی از بزرگترین، اگر نگوییم بزرگترین پلتفرم های ذخیره سازی ابری موجود است. این به شما امکان می دهد یک فایل (ها) را به صورت آفلاین ذخیره کنید تا بتوانید حتی بدون دسترسی به اینترنت روی آن کار کنید. برای انجام این کار، روی نماد سه نقطه در سمت راست بالای سندی که می‌خواهید به صورت آفلاین باز شود، کلیک کنید، سپس «در دسترس قرار دادن آفلاین» را انتخاب کنید. این کار را برای هر فایلی که می خواهید به صورت آفلاین باز کنید انجام دهید.

نقشه های گوگل

برنامه Google Maps یکی از بهترین نقشه های موجود است. شما می توانید از آن برای یافتن هتل ها، رستوران ها، دفاتر و یا حتی پیدا کردن مسیر خود از یک مکان ناشناخته استفاده کنید بنابراین اگر به مسیرهایی برای رسیدن به یک مکان خاص نیاز دارید و وقتی نزدیک می شوید از کیفیت اینترنت مطمئن نیستید، به سادگی نقشه را قبل از ترک خانه دانلود کنید. برای دانلود Google Maps آفلاین، برنامه را در iPhone یا iPad خود اجرا کنید، مکان را تایپ کرده و جستجو کنید. روی کارت «اطلاعات بیشتر» که ظاهر می‌شود ضربه بزنید و سپس «دانلود» را انتخاب کنید. منطقه ای را که می خواهید به صورت آفلاین مشاهده کنید انتخاب کنید و دوباره روی «دانلود» کلیک کنید.

Spotify

شاید پربازدیدترین پلتفرم پخش موسیقی، Spotify به شما امکان می دهد آهنگ ها، آلبوم ها، لیست های پخش و پادکست های مورد علاقه خود را برای گوش دادن آفلاین ذخیره کنید. در حالی که Spotify فقط برای مشترکین برتر در دسترس است، Spotify به شما اجازه می دهد تا حداکثر 10000 آهنگ را در کتابخانه خود ذخیره کنید. برای دانلود، به لیست پخش، آلبوم یا پادکستی که می‌خواهید دانلود کنید بروید و روی دانلود ضربه بزنید. برای گوش دادن آفلاین می توانید یک آلبوم یا لیست پخش دانلود کنید. بعد از دانلود آهنگ‌هایی که می‌خواهید به‌صورت آفلاین به آن‌ها گوش دهید، کاری که باید انجام دهید این است که «حالت آفلاین» را فعال کنید. در «تنظیمات» در برنامه، روی «بازی» ضربه بزنید و «آفلاین» را فعال کنید.

نتفلیکس

نتفلیکس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پخش فیلم ما است و به کاربران امکان می‌دهد برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی خاصی را دانلود کنند. (زیرا تمام محتوای برنامه قابل دانلود نیست). از طریق برنامه قبل از اقدام به دانلود، مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما دارای iOS 12 است. یا بالاتر همچنین مطمئن شوید که برنامه Netflix نصب شده روی دستگاه شما به روز است.

یوتیوب

YouTube یک گزینه عالی برای لذت بردن از خود در هواپیما، قطار و سفر به مکان هایی با دسترسی ضعیف به اینترنت است. زیرا می توانید محتوا را برای مشاهده آفلاین بارگیری کنید. برای انجام این کار، یوتیوب را در آیفون خود باز کنید، روی ویدیویی که می‌خواهید برای مشاهده آفلاین دانلود کنید ضربه بزنید و «Download» را انتخاب کنید و محتوا در بخش «کتابخانه» برنامه دانلود می‌شود. همچنین باید بدانید که گوگل این قابلیت را تنها در اختیار کاربران کشورهای در حال توسعه آفریقا، آسیا، کارائیب و خاورمیانه قرار داده است. در کشورهای خارج از این مناطق، برای لذت بردن از این ویژگی، باید عضو ممتاز باشید.

شما آن را دارید؛ برنامه های مورد علاقه ما برای iPhone و iPad که حتی بدون اتصال به اینترنت نیز کار می کنند. آیا برنامه های iOS مورد علاقه دیگری دارید که بدون اینترنت کار کنند؟ یا هر برنامه مورد نظر حالت آفلاین داشت؟ در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله پیشنهادی: تفاوت و ویژگی های نمایشگرهای POLED, OLED,AMOLED

لینک کوتاه مطلب: https://B2n.ir/y67016

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping