فروشگاه الو آیفون

برنامه های کاربردی برای ios

برنامه های کاربردی برای ios

iOS هر سال بیشتر پیشرفت می کند، اما برنامه ها مانند همیشه مهم هستند. در این مقاله برنامه های کاربردی برای ios هستند که می توانید همین الان دانلود کنید. میلیون‌ها برنامه در اپ استور وجود دارد که از بازی‌های اعتیادآور تا ابزارهای بهره‌وری ضروری و ابزارهای کاربردی عالی برای دستگاه iOS شما را شامل می‌شود. حتی بهتر از آن، اپلیکیشن‌های iOS نیز وجود دارند که زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند. برخی به شما کمک می‌کنند عکس‌هایتان را زیباتر کنید، برخی دیگر تماشای ویدیوهای مورد علاقه‌تان را آسان می‌کنند، و برخی از ویژگی‌های محبوب iOS استفاده می‌کنند و آنها را حتی بهتر می‌کنند. بیایید نگاهی به برخی از برنامه های کاربردی برای ios بیاندازیم.

مقاله پیشنهادی: بازیابی عکس حذف شده در آیفون

Adobe Photoshop Express

Adobe به دلیل نرم افزار قدرتمند ویرایش عکس با شهرت بسیار مشهور است. اگرچه به اندازه نسخه مک بوک دارای ویژگی گسترده نیست، Adobe Photoshop Express هنوز ابزارهای زیادی را برای ویرایش و ایجاد تصاویر مستقیماً از iPhone شما ارائه می دهد. پیمایش و استفاده از Adobe Photoshop Express آسان است. برنامه به خوبی طراحی و ساختار یافته است. حتی اگر هیچ دانش قبلی در مورد برنامه های فتوشاپ نداشته باشید، برای عادت کردن به این برنامه با مشکلی مواجه نخواهید شد.

Airbnb
اگر نمی‌خواهید با هتل‌های سنتی بروید، Airbnb باید برنامه‌ای برای یافتن اتاق‌ها، آپارتمان‌ها، خانه‌ها و سایر مکان‌های منحصربه‌فرد هنگام سفر باشد. این برنامه به شما امکان می‌دهد مکان‌های اقامتی را جستجو کنید، مستقیماً با میزبان‌ها ارتباط برقرار کنید و همه چیز را در آیفون خود رزرو کنید.

این برنامه می تواند برای افرادی که مشاغل موقت در مکان های جدید کار می کنند مفید باشد. علاوه بر این، این برنامه تجربیات و رستوران‌های دیگر را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید از هر چیزی که یک منطقه محلی ارائه می‌دهد، مستقیماً از آیفون خود مطلع شوید.

Slack
Slack بدون شک یکی از مفیدترین ابزارهای ارتباطی برای کسب و کارها است. این برنامه به شما امکان می دهد تیم ها و کارمندان خود را در کانال هایی سازماندهی کنید تا به بهره وری تیم کمک کنید. رابط کاربری دوستانه Slack و توانایی ادغام گردش کار با سایر برنامه های بهره وری محبوب مانند Google Drive، Salesforce و Dropbox، آن را به ابزاری قدرتمند برای کمک به انجام وظایف تبدیل کرده است.

دراپ باکس

Dropbox یکی دیگر از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری است، و در حالی که فکر می‌کنید آن را با iCloud پوشش داده‌اید، Dropbox همچنان برای دانلود و استفاده مفید است، زیرا اغلب با بسیاری از برنامه‌های شخص ثالث کار می‌کند که iCloud چنین نیست. این پلتفرم تنها 2 گیگابایت را به صورت رایگان به شما ارائه می دهد، اما اگر از آن در درجه اول برای ذخیره فایل های کوچکتر استفاده می کنید، باید با این فضای ذخیره سازی مشکلی نداشته باشید.

شازم
Shazam بدون شک بهترین برنامه تشخیص موسیقی برای آیفون است که امروزه در دسترس است. برنامه درست همانطور که انتظار دارید کار می کند. برای گوش دادن به آهنگ، به سادگی روی نماد برنامه ضربه بزنید تا Shazam در یک لحظه در مورد آن به شما بگوید. این نه تنها آهنگ را شناسایی می کند، بلکه به شما امکان می دهد آهنگ را با یک ضربه به کتابخانه Apple Music خود اضافه کنید. این اپلیکیشن از سال‌ها پیش که منتشر شد، از نظر اندازه و عملکرد بسیار زیاد بود و می‌تواند کارهای جالب زیادی انجام دهد. بهترین بخش این است که رایگان است.

یوتیوب

بدون یوتیوب، لیست اپلیکیشن‌های همه‌وقت برای آیفون چه کاربردی خواهد داشت؟ یوتیوب محبوب ترین سرویس برای محتوای ویدئویی ساخته شده در جامعه است. همچنین شامل فیلم‌های خریداری‌شده است، به‌علاوه موسیقی‌های زیادی در آنجا وجود دارد، همراه با دریای بی‌پایانی از آموزش‌ها، نقدها و دیدگاه های متفاوت. من در واقع در مورد بهترین دانلود کننده ویدیوی YouTube در YouTube یاد گرفتم. پاسخ به تمام سؤالات زندگی در جایی از سرویس داده می شود و فقط باید آنها را کشف کرد تا بهتر مطلع شوید. علاوه بر این، اکثریت قریب به اتفاق مردم با ارسال مطالب در سایت امرار معاش می کنند.

یوتیوب اکوسیستم محتوای ویدیویی خودش است، جریانی بی پایان از اطلاعات در نوک انگشتان همه. به همین دلیل، احتمالاً یکی از پر استفاده ترین برنامه های آیفون امروزی است. اگر از تماشای ویدیوها لذت می برید، احتمالاً در مقطعی از YouTube استفاده کرده اید. این برنامه بسیار ساده است، اما یکی از مفیدترین ابزارهایی است که در اختیار ماست

نتیجه
این گروه از اپلیکیشن های مفید iOS مطمئنا زندگی شما را آسان تر می کند. آنها انجام سریعتر وظایفی را که می خواهید آسان تر می کنند.

اما این تنها شروع همه برنامه های مفید در اپ استور است—حتماً برخی دیگر را بررسی کنید. اگر یکی از مفیدترین برنامه‌های iOS را از دست دادیم، در نظرات درباره آن‌ها به ما بگویید.

لینک کوتاه مطلب: https://B2n.ir/t91550

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping