فروشگاه الو آیفون

نمایشگر آیفون کارکرده

تشخیص اصل بودن نمایشگر در خرید آیفون کارکرده

نمایشگر آیفون کارکرده قدیمی ممکن است با چند نقص همراه باشند، بهتر است دستگاه هایی را خریداری کنید که هنوز صفحه نمایش اصلی خود را دارند. صفحه نمایش اصلی آیفون نه تنها برای کار، بلکه برای انجام الزامات ایمنی لازم برای استفاده روزمره طراحی شده است.

روش های اثبات شده برای بررسی تقلبی یا اصلی بودن صفحه نمایش آیفون

برای تشخیص صفحه نمایش جعلی آیفون نیازی به داشتن تجهیزات تخصصی ندارید. اجازه دهید چند روش برای شناسایی نمایشگر جعلی آیفون به شما آموزش دهیم. در اینجا چند روش برای فهمیدن اینکه آیا آیفون مورد علاقه شما هنوز صفحه نمایش اصلی خود را دارد یا خیر آورده شده است:

تشخیص اصل بودن نمایشگر آیفون کارکرده از طریق اعلان ها

با استفاده از مدل‌های iPhone 11 و نسخه‌های جدیدتر، به استثنای iPhone SE (نسل دوم و سوم)، با استفاده از iOS 15.2 و نسخه‌های جدیدتر، می‌توانید به تنظیمات ; عمومی ; درباره و تاریخچه قطعات و خدمات آیفون خود بروید. همچنین می توانید متوجه شوید که آیا صفحه نمایش تعویض شده است یا خیر. اگر تعمیر با استفاده از قطعات و فرآیندهای اصلی Apple انجام شده باشد، “Genuine Apple Part” در کنار صفحه نمایش ظاهر می شود.

در صورتی که صفحه نمایش با صفحه نمایش جعلی جایگزین شده باشد یا قبلاً در آیفون دیگری استفاده شده یا نصب شده باشد، پیام Unknown Part ظاهر می شود.

نمایشگر آیفون کارکرده

ممکن است پیام دیگری ظاهر شود که می‌گوید «اپل اطلاعات دستگاه را برای این آیفون به‌روزرسانی کرده است». این بدان معناست که اپل اطلاعات دستگاه نگهداری شده برای این آیفون را برای نیازهای خدمات، تجزیه و تحلیل ایمنی و بهبود محصولات آینده به روز کرده است. با نسخه های iOS جلوتر از iOS 15.2، یک پیام نمایش مهم به جای پیام قسمت ناشناخته ظاهر می شود.

مشکلاتی که ممکن است با نمایشگر جعلی آیفون پیش بیاید

اگر از صفحه نمایش جعلی در آیفون خود استفاده می کنید، ممکن است دستگاه شما با مشکلات زیر مواجه شود:

مشکلات چند لمسی

ممکن است در قسمت هایی از صفحه نمایش حالت چند لمسی پاسخ ندهد
عملکرد چندلمسی کاهش یافته، مانند لمس نشدن صفحه یا ثبت نشدن لمس در مکان مناسب
لمس ها ممکن است به طور غیرمنتظره ای در طول یک تماس تلفنی ثبت شوند
نمایشگر ممکن است در حین تماس تلفنی خاموش نشود
ممکن است لمس تصادفی لبه یا کف دست ثبت شود

مشکلات نمایش روشنایی و رنگ

صفحه نمایش True Tone به درستی کار نمی کند
عملکرد حسگر نور محیط از بین رفته یا ضعیف شده و باعث می شود صفحه نمایش به درستی کم نور یا روشن نشود.
کالیبراسیون رنگ نمایشگر نادرست، مانند اینکه نمایشگر بیش از حد زرد یا آبی به نظر برسد
صفحه نمایش به طور یکنواخت روشن نیست
حداکثر روشنایی کمتر
تخلیه ناخواسته باتری

چگونه از خرید آیفون کارکرده با نمایشگر جعلی جلوگیری کنیم؟

درصورتی که صاحب تاییدیه آیفون اپل هستید، مهم است که از انجام هرگونه تعمیرات بعدی با ارائه دهندگان شخص ثالث خودداری کنید. همیشه این احتمال وجود دارد که نه تنها از قطعات تقلبی برای تعمیرات استفاده کنند، بلکه ممکن است قطعات کار را نیز بدزدند و بدون رضایت شما تعویض کنند.

در حالی که ممکن است ارزان‌تر به نظر برسد و آیفون شما برای مدتی کار کند، نمایشگر غیراصلی این خطر را دارد که بقیه دستگاه شما را تحت تأثیر قرار دهد. با تعداد بسیار زیادی از مدل‌های آیفون در بازار، یک تکنسین غیر آموزش دیده اپل نیز ممکن است صفحه نمایش آسیب دیده یا نادرست را برای مدل شما نصب کند.

تنها با استفاده از ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل، تعمیر دستگاه شما با استفاده از صفحه نمایش اصلی تضمین می شود. اگر مشکلی در کیفیت تعمیر وجود داشته باشد یا به دلیل خطاهای تولیدی فراخوانی شود، اپل نیز احتمالاً این صورت حساب را پرداخت خواهد کرد.

از اصل بودن صفحه نمایش آیفون خود مطمئن شوید

محصولات تقلبی همه جا هستند. اگر وسوسه می‌شوید که صفحه‌نمایش آیفون خود را به دلیل قیمت ارزان آن توسط تکنسین‌های غیرمجاز تعویض کنید، به یاد داشته باشید که نمایشگر غیراصلی ممکن است باعث مشکلات سازگاری یا عملکرد شود. برای مثال، ممکن است پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار iOS که حاوی به‌روزرسانی‌های نمایشگر است، مشکلی پیش بیاید. برای ایمن بودن، بهتر است به یک تعمیرکار حرفه ای با تکنسین های خبره مراجعه کنید که از قطعات اصلی اپل استفاده می کنند، این مطمئن ترین راه برای تعمیر است.

لینک کوتاه مطلب: https://B2n.ir/x86047

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping