فروشگاه الو آیفون

دوربین آیفون کارکرده

چطور دوربین آیفون کارکرده را از نظر اصل یا فیک بودن چک کنیم؟

هنگام خرید یک آیفون دست دوم یا تعمیر غیررسمی، خطر وجود دوربین تقلبی در آیفون کارکرده خود را دارید. اگر یک دستگاه آیفون 11، آیفون 12 یا آیفون 13 کارکرده دارید، همه چیز برای تست کمی ساده تر است. این مدل‌های آیفون ها در صورتی که تشخیص دهند دوربین شما جایگزین و غیراصلی است، به‌طور خودکار یک هشدار نمایش می‌دهند. در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چگونه دوربین آیفون کارکرده خود را از نظر تقلبی یا اصلی بودن بررسی کنید.

در حالی که آیفون‌های دست دوم ممکن است دارای چند نقص باشند، بهتر است دستگاه‌هایی بخرید که هنوز دوربین اصلی خود را دارند. دوربین اصلی آیفون نه تنها از لحاظ کارکرد بلکه از نطر ایمنی قابلیت های بیستری نیبت به دوربین تقلبی دارد.

دوربین آیفون کارکرده

چند راهکار برای تست دوربین آیفون کارکرده

برای شناسایی دوربین آیفون تقلبی نیازی به داشتن تجهیزات تخصصی ندارید. اجازه دهید چند روش برای شناسایی دوربین آیفون تقلبی به شما آموزش دهیم.

مراقب اعلان ها باشید

با مدل‌های آیفون 12 و بالاتر که iOS 15.2 و بالاتر دارند، می‌توانید به Settings > General > About بروید تا قطعات و تاریخچه خدمات آیفون خود را ببینید و ببینید آیا دوربین تعویض شده است یا خیر.

اگر نصب دوربین کامل نشده باشد یا اگر، یک پیام Unknown Part را مشاهده کنید:
با یک دوربین غیراصلی جایگزین شده است، یا قبلاً در آیفون دیگری استفاده یا نصب شده است. در نسخه‌های iOS قدیمی‌تر از iOS 15.2، به جای پیام قسمت ناشناخته، پیام دوربین مهم را مشاهده خواهید کرد.

مشکلاتی که ممکن است با دوربین آیفون تقلبی پیش بیاید

اگر از دوربین فیک در آیفون خود استفاده می کنید، ممکن است دستگاه شما با مشکلات زیر مواجه شود:

دوربین به درستی فوکوس نمی کند یا تصاویر واضح نیستند.
هنگام استفاده از حالت پرتره، سوژه ممکن است در فوکوس نباشد یا فقط تا حدی در فوکوس باشد.
یک برنامه شخص ثالث که از دوربین استفاده می کند ممکن است به طور غیرمنتظره ای متوقف شود یا از دوربین خارج شود.
پیش‌نمایش همزمان در برنامه‌های شخص ثالث ممکن است خالی به نظر برسد یا ممکن است هنگ کند.

دوربین آیفون کارکرده

چطور از خرید گوشی آیفون کارکرده با دوربین فیک جلوگیری کنیم؟

هنگامی که صاحب تاییدیه آیفون اپل هستید، مهم است که از انجام هرگونه تعمیرات بعدی با ارائه دهندگان شخص ثالث خودداری کنید. همیشه این احتمال وجود دارد که نه تنها از قطعات تقلبی برای تعمیرات خود استفاده کنند، بلکه قطعات کار را نیز بدزدند و بدون رضایت شما تعویض کنند.

در حالی که ممکن است این خدمات ارزان‌تر به نظر برسد و آیفون شما ممکن است برای مدتی کار کند، دوربین غیراصلی این خطر را دارد که بقیه دستگاه شما را تحت تأثیر قرار دهد.

تنها با استفاده از ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل، تعمیر دستگاه شما با استفاده از دوربین اصلی تضمین می شود. اگر مشکلی در کیفیت تعمیر وجود داشته باشد یا به دلیل خطاهای تولیدی فراخوانی شود، که اپل این صورت حساب را پرداخت خواهد کرد.

از اصل بودن دوربین آیفون خود مطمئن شوید

محصولات تقلبی همه جا هستند. اگر وسوسه شده اید که دوربین آیفون خود را به دلیل قیمت ارزان آن توسط تکنسین های غیرمجاز تعمیر کنید، به یاد داشته باشید که دوربین غیراصلی ممکن است بر ایمنی دستگاه تأثیر بگذارد یا باعث عملکرد نامناسب یا مشکلات کیفیت تصویر شود. قطعات دوربین اپل به گونه ای طراحی شده اند که دقیقاً در داخل دستگاه قرار بگیرند. به‌علاوه، تعمیراتی که به‌درستی پیچ‌ها یا روکش‌ها را تعویض نمی‌کنند، ممکن است قطعات شلی را برجای بگذارند که می‌تواند به باتری آسیب برساند، باعث داغ شدن بیش از حد یا آسیب شود. برای ایمن بودن، بهتر است به یک تعمیرکار حرفه ای با تکنسین های خبره مراجعه کنید که از قطعات اصلی اپل استفاده می کنند.

خرید آیفون کارکرده از الوآیفون

الوآیفون سابقه‌ای چندین ساله در خرید و فروش آیفون های کارکرده دارد. تمامی گوشی هایی که در سایت الوآیفون موجود هستند، تست های نرم افزاری و سخت افزاری را پشت سر گذاشته اند. یکی از این موارد تست دوربین آیفون کارکرده است که با دقت توسط کارشناسان ما تست میشوند. در صورتی که گوشی دوربین تعویض شده یا تعمیر شده ای داشته باشد حتما در فاکتور خرید شما ذکر میشود. تمامی گوشی های کارکرده در سایت ما مهلت تست و تعویض 15 روزه دارند و در صورت بروز هرگونه مشکل در گوشی میتوانید آن را تعویض کنید یا برای رفع باگ ها برای ما ارسال کنید.

لینک کوتاه مطلب: https://B2n.ir/h90506

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping