فروشگاه الو آیفون

دوربین آیفون 15

ویژگی جدید در دوربین آیفون 15

در ماه فوریه، آیفون 15 پرو  را در برخی رندرها مبتنی بر CAD و سپس دوباره در رنگ قرمز تیره دیدیم. امروز همان منبع رندرهای قبلی با بسیاری ویژگی دیگر بازگشته است، و این رندرها بسیار صیقلی‌تر هستند. و به جرات می‌توانیم بگوییم، کیفیت بالایی دارند. بنابراین در اینجا بهترین نگاه ما به گوشی هوشمند پیشرفته بعدی اپل است که قرار است (به احتمال زیاد) در ماه سپتامبر عرضه شود.

دوربین آیفون 15

آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی با طراحی لبه‌های گردتر خواهد بود که امیدواریم نگرانی‌های کاربران در مورد مدل‌های فعلی و لبه‌های تیز آن‌ها را برطرف کند.

درباره جزیره داینامیک اپل و ویژگی های آن بیشتر بدانید.

تغییرات ظاهری در آیفون 15 پرو

اندازه برآمدگی های دوربین یک بار دیگر بزرگ می شود و برآمدگی کلی ضخیم تر است. جالب اینجاست که آیفون 15 پرو مکس دارای برآمدگی دوربین کوچک تری نیز می باشد که شایعه شده است که دارای لنز زوم پریسکوپ است. طبق شایعات گذشته، دوربین‌های آیفون 15 پرو دارای فناوری حسگر کاملاً جدیدی هستند که نور بیشتری را جذب می‌کند. و نوردهی بیش از حد یا کم نوردهی را در تنظیمات خاص کاهش می‌دهد.

همه مدل‌های آیفون 15 دارای پورت‌های USB-C خواهند بود، اما سریع‌ترین شارژ به کابل‌های USB-C که توسط اپل تأیید شده‌اند محدود می‌شود.

دکمه‌های ولوم و بی‌صدا لمسی خواهند بود، و دارای دو موتور لمسی خواهند بود که به تقلید از فشار دادن دکمه اختصاص داده شده‌اند. کلید بی صدا یک دکمه لمسی خواهد بود، که جایگزین سوییچ کشویی می‌شود.

حاشیه‌های آیفون 15 پرو از همه طرف فقط 1.55 میلی‌متر است و شیشه صفحه نمایش دارای انحنای ظریفی است که به شکلی مشابه به شیشه پشتی به قاب تیتانیومی منتقل می‌شود. حاشیه‌های نازک‌تر، آیفون 15 پرو را کمی باریک‌تر از مدل قبلی خود می‌کند. زیرا اندازه صفحه نمایش ثابت می‌ماند. ابعاد مدل جدید 146.47 x 70.46 x 8.24 میلی‌متر در مقایسه با آیفون 14 پرو 147.46 x 71.45 x 7.84 میلی‌متر است.

دوربین آیفون 15

 

لینک کوتاه مطلب: https://B2n.ir/p87319

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping