فروشگاه الو آیفون

iPadOS 17

ویژگی‌های جدید iPadOS 17 چیست؟

اپل امروز در WWDC از iPadOS 17 رونمایی کرد و نسخه بتا را فوراً به توسعه دهندگان عرضه خواهد کرد. در انتظار نسخه بتای عمومی در ماه آینده و انتشار در پاییز برای عموم هستیم.

iPadOS 17 جدید دارای صفحه نمایش قفل قابل تنظیم است که سال گذشته با iOS 16 به نمایش درآمد. به کاربران این امکان را می دهد که بک گراند را سفارشی کنند، ویجت های مختلف را انتخاب کنند و با سبک های فونت بازی کنند. صفحه قفل همچنین از ویجت‌های فعالیت‌های زنده، سفارش غذا، برنامه‌های سفر یا نتایج بازی پشتیبانی می‌کند.

اپل قول داده است که Stage Manager را بهبود ببخشد که به کاربران اجازه می دهد چندین پنجره برنامه را به طور همزمان با انعطاف پذیری بهتر در تغییر اندازه و موقعیت پنجره باز کنند.

ویژگی های جدید که به iPadOS 17 اضافه شدند

اپل سرانجام برنامه Health را به iPad اضافه کرد و از صفحه بزرگتر برای نمایش داده های سلامتی استفاده کرد. آی‌پد همچنین از پیشرفت‌های Find My، با تقلید از iOS 17 و همچنین برنامه جدید Journal بهره خواهد برد.

اپل از طریق اپلیکیشن Notes بر روی فایل‌های PDF متمرکز شد. با استفاده از مدل‌های یادگیری ماشین، برنامه Notes می‌تواند فیلدها را در یک PDF شناسایی کند. تا به حاشیه‌نویسی با استفاده از Apple Pencil کمک کند. رئیس نرم‌افزار اپل، کریگ فدریگی، گفت که iPadOS 17 راه‌های جدیدی را برای سازمان‌دهی، حاشیه‌نویسی و همکاری روی فایل‌های PDF در اپلیکیشن Notes به ارمغان می‌آورد.

مقاله پیشنهادی: محصولات جدید که ممکن است اپل در سال 2023 منتشر کند.

لینک کوتاه مطلب: https://B2n.ir/q78524

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping