فروشگاه الو آیفون

watchOS 10

اضافه شدن قابلیت‌های ورزشی جدید به watchOS 10

طیف وسیعی از برنامه‌های اپل واچ با watchOS 10 دوباره طراحی می‌شوند که یکی از آن‌ها برنامه ضربان قلب است. برنامه جدید Apple Watch Heart Rate که با چیزی بیش از یک لیفت صورت عرضه می شود، دارای یک قابلیت جدید است.

این توسط Mosyle، تنها پلتفرم متحد اپل پشتیبانی می شود. Mosyle تنها راه حلی است که به طور کامل پنج برنامه مختلف را بر روی یک پلتفرم اپل یکپارچه می کند و به کسب و کارها و مدارس این امکان را می دهد تا به راحتی و به طور خودکار از تمام دستگاه های اپل خود استفاده، مدیریت و محافظت کنند. بیش از 38000 سازمان از راه حل های Mosyle برای خودکارسازی استقرار، مدیریت و امنیت میلیون ها دستگاه اپل در روز استفاده می کنند.

خرید ساعت هوشمند و لوازم جانبی از سایت الوآیفون

watchOS 10 یک تغییر اساسی برای تجربه اپل واچ با رابط کاربری جدید ویجت‌ها، ویژگی‌های سلامت روان مانند ردیابی خلق و خو، چهره‌های ساعت جدید و طراحی‌های مجدد است که همراه با برنامه‌های بومی مانند Weather، Stocks، Home، Maps، Messages، World Clock و Heart ارائه می‌شود.

watchOS 10 برنامه‌های بازطراحی‌شده اطلاعات بیشتری را در یک نگاه ارائه می‌کنند و راه‌های جدیدی برای پیمایش و دسترسی سریع به محتوا وجود دارد. watchOS 10 به صورت بتا در دسترس است. اما به خاطر داشته باشید که اگر آن را روی Apple Watch خود نصب کنید، راهی برای تنزل دادن به watchOS 9 وجود ندارد.

watchOS 10

برنامه ضربان قلب در watchOS 10

 

هنگام راه‌اندازی برنامه ضربان قلب، نماد قلب جدید را در سایه می‌بینید که ساعت شما نبض فعلی شما را می‌خواند. هنگامی که ظاهر می شود، نماد قلب را می بینید که با ریتم ضربان قلب فعلی شما می تپد. قابلیت جدید به این معنی است که می توانید ضربان قلب خود را در زمان واقعی تجسم کنید. رابط کاربری تمام صفحه را اشغال می کند و با ضربان هر ضربان قلب، جلوه موج دار منظمی دارد.

برای دیدن، انگشت خود را به پایین بکشید یا اسکرول کنید: محدوده ضربان قلب روزانه شما، میزان استراحت، میزان پیاده روی، میزان(های) تمرین

و در اینجا محدوده به روز شده، میزان استراحت، و صفحه نمایش میانگین راه رفتن وجود دارد. این‌ها با watchOS 9 و نسخه‌های قبلی تفاوتی ندارند، اما ظاهر تمیزتری دارند و دکمه‌های جدید اطلاعات «i» دارند که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان استراحت و راه رفتن روی آنها ضربه بزنید. در پایین، جزئیات ضربان قلب را برای هر تمرینی که در روز انجام داده‌اید، از جمله اعداد ریکاوری قلبی خود را پیدا خواهید کرد.

watchOS 10

اپل watchOS 9 را با ویژگی‌های پیشرفته ردیابی دویدن برای دوندگان اپل واچ پر کرده است. WatchOS 10 همان سطح از تاکید را به تمرینات دوچرخه سواری در اپل واچ می آورد.

watchOS 10

ویژگی‌های جدید دوچرخه سواری watchOS 10

ساده‌ترین راه برای قدردانی از watchOS 10 و iOS 17 در طول تمرین دوچرخه‌سواری، فعالیت‌های زنده است. هر دو بروز رسانی نرم افزار با هم کار می کنند تا آیفون را به یک صفحه نمایش اختصاصی برای تمام معیارهای دوچرخه سواری شما تبدیل کنند. از اعلامیه اپل در تابستان امسال:

هنگامی که یک تمرین دوچرخه سواری از Apple Watch در watchOS 10 شروع می شود، به طور خودکار به عنوان یک Live Activity در آیفون نشان داده می شود و با ضربه زدن، از تمام صفحه استفاده می کند. نماهای تمرین، مانند مناطق ضربان قلب، ارتفاع، مسیر مسابقه، تمرینات سفارشی، و نمای جدید سرعت دوچرخه سواری، برای اندازه نمایشگر آیفون بهینه شده اند. که می تواند برای مشاهده راحت و آسان در حین سواری دوچرخه سوار شود.

خرید و قیمت بند ساعت سیلیکونی برند گرین لاین

اتصال خودکار ساعت هوشمند به لوازم جانبی دوچرخه

یکی دیگر از اقدامات مهم دوچرخه سواران اپل واچ، پشتیبانی از لوازم جانبی دوچرخه سواری خودکار بلوتوث است:

اپل واچ اکنون می تواند به طور خودکار به لوازم جانبی دوچرخه سواری مجهز به بلوتوث، مانند سنسورهای قدرت، سنسورهای سرعت و سنسورهای آهنگ متصل شود. این معیارهای کاملاً جدید، از جمله توان دوچرخه‌سواری (وات) و سرعت (RPM) و نماهای تمرین اضافی، از جمله مناطق قدرت را فعال می‌کند. اتصال بلوتوث برای تمرینات دوچرخه سواری در محیط داخلی و خارجی و همچنین GymKit پشتیبانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping