فروشگاه الو آیفون

توسعه دهندگان Vision Pro

فراخوان اپل برای توسعه دهندگان Vision Pro

اپل در ماه جولای شروع به دعوت از توسعه‌دهندگان به آزمایشگاه‌های توسعه‌دهنده متمرکز بر Vision Pro در شهرهایی مانند کوپرتینو، لندن، مونیخ، شانگهای، سنگاپور و توکیو کرد. اما به نظر نمی‌رسد تا کنون توسعه‌دهندگان علاقه زیادی به حضور در آن نشان دهند.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، آزمایشگاه‌های توسعه‌دهنده  از تعداد کمی از توسعه‌دهندگان تشکیل شده‌اند. یک مسئله این است که اپل آزمایشگاه های توسعه دهندگان ایالات متحده را خارج از کوپرتینو ارائه نمی دهد. به این معنی که هر توسعه دهنده ای که می خواهد Vision Pro را امتحان کند باید به دفتر مرکزی اپل در کالیفرنیا سفر کند.

آزمایشگاه‌های توسعه‌دهنده Vision Pro که اپل میزبانی می‌کند، قرار است به توسعه‌دهندگان زمان مناسبی را برای استفاده از هدست ویژن پرو Vision Pro و ​​همچنین کمک مهندسان اپل هنگام شروع توسعه برنامه‌ها برای دستگاه آینده، ارائه دهند. این آزمایشگاه‌ها آزمایش و بهینه‌سازی برنامه‌های visionOS را با حضور کارشناسان اپل ارائه می‌کنند.

خرید ست ساعت هوشمند 3 در 1 برند Green Lion

حضور توسعه دهندگان در آزمایشگاه اپل Vision Pro

هر توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند برای حضور در آزمایشگاه توسعه‌دهنده درخواست دهد، اما اپل هزینه سفر را بازپرداخت نمی‌کند. توسعه‌دهندگانی که در سواحل شرقی ایالات متحده واقع شده‌اند باید برای رسیدن به آزمایشگاه هزینه کنند. انتخاب اپل برای میزبانی تنها یک مکان آزمایشگاهی در ایالات متحده عجیب است. زیرا این شرکت گفته است که Vision Pro برای اولین بار در ایالات متحده و قبل از عرضه در سایر کشورها عرضه خواهد شد.

شبیه‌ساز visionOS مدت زیادی است که در دسترس نیست. بنابراین بسیاری از توسعه‌دهندگان ممکن است هنوز برنامه‌هایی در حال توسعه داشته باشند و ممکن است آماده حضور در آزمایشگاه نباشند. زمانی که برنامه Vision Pro ویژن پرو برای مدتی در کشورشان راه اندازی نشود، ممکن است سایر توسعه دهندگان انگیزه ایجاد برنامه نداشته باشند.

اپل همچنین در حال برنامه ریزی برای ارسال کیت های توسعه دهنده Vision Pro برای برخی از توسعه دهندگان است و برنامه های کاربردی دو هفته پیش افتتاح شدند. کیت‌های توسعه‌دهنده در تعداد محدودی در دسترس هستند. اپل برنامه‌هایی را در اولویت قرار می‌دهد که بهترین استفاده را از ویژگی‌ها و قابلیت‌های Vision Pro دارند. اپل قوانین سختگیرانه‌ای برای کیت‌های توسعه‌دهنده دارد، مانند محدود کردن آن‌ها به یک سایت توسعه و نگهداری آن‌ها در یک فضای کاری خصوصی و امن، که ممکن است برای برخی از توسعه‌دهندگان کوچک‌تر امکان‌پذیر نباشد.

توسعه دهندگان بیش از شش ماه فرصت خواهند داشت تا برنامه های Vision Pro را آزمایش و توسعه دهند. زیرا انتظار نمی رود تا اوایل سال 2024 راه اندازی شود. جدول زمانی که می تواند از ژانویه 2024 تا آوریل 2024 باشد و به شرطی که تاخیر در راه اندازی وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping