فروشگاه الو آیفون

آیفون 15

اپل یک ارتقا در ویژگی آیفون 15 را فاش کرد

اپل یک ارتقای حیاتی را که در حال ارائه به سری آیفون 15 پرو است فاش کرده است. دکمه اکشن که شایعه شده است از آن در آیفون 15 استفاده خواهد شد. و از ویژگی‌های زیادی مثل روشن کردن دوربین تا فعال کردن ویژگی های Accessibility پشتیبانی می کند.

اپل در حال آماده شدن برای ایجاد یک تغییر قابل توجه در سری آیفون های خود با گوشی آیفون 15 پرو است. بر اساس گزارش‌ها، سوئیچ فیزیکی قطع‌کردن صدا که برای سال‌ها یک ویژگی آشنا در آیفون‌ها بوده است، قرار است با یک «دکمه اکشن» جدید و قابل برنامه‌ریزی جایگزین شود.

اپل در حال آماده شدن برای معرفی یک ارتقاء بزرگ در خط تولید آیفون با سری آیفون 15 پرو خود است. به‌جای سوئیچ فیزیکی قطع‌کننده سنتی، که به یکی از ویژگی‌های بارز همه آیفون‌ها تبدیل شده است. این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی «دکمه Action» جدید است که قابل برنامه‌ریزی است و بنابراین عملکردهای متعددی دارد.

عملکرد دکمه اکشن accidentally آیفون 15

طبق گفته MacRumors، انتظار می رود Action Button 9 عملکرد مختلفی را ارائه دهد. در میان این امکانات، کاربران ممکن است بتوانند به ویژگی‌های دسترسی مانند Assistive Touch دسترسی داشته باشند. و برنامه Shortcuts را برای اجرای میانبرهای سفارشی مستقیماً از روی دکمه یکپارچه کنند.

اپل همچنین قصد دارد برخی از ویژگی‌های همیشگی را حفظ کند و Action Button احتمالاً عملکردهای حالت بی‌صدا را مانند سوئیچ قطع صدای فعلی کنترل می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز گوشی خود را به حالت بی‌صدا تغییر دهند. علاوه بر این، ممکن است به عنوان میانبری برای راه اندازی سریع برنامه دوربین و روشن کردن چراغ قوه باشد.

قیمت و خرید محافظ دوربین آیفون

ویژگی accidentally

یکی از ویژگی‌های جالب دکمه اکشن، پتانسیل آن برای روشن یا خاموش کردن حالت فوکوس است که به کاربران راهی مناسب برای مدیریت اعلان‌ها و کاهش حواس‌پرتی برای سلامت ذهنی بهتر و سم‌زدایی دیجیتالی ارائه می‌دهد.

این دکمه همچنین می‌تواند ذره‌بین را روی برنامه دوربین آیفون راه‌اندازی کند، که برای کاربرانی که اغلب نیاز به بررسی دقیق‌تر مسائل دارند، مفید است. علاوه بر این، ادغام با برنامه Translate به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت به ابزارهای ترجمه زبان دسترسی داشته باشند و همچنین ممکن است شروع سریع یادداشت های صوتی را تسهیل کند.

در حالی که ویژگی های کشف شده در نسخه iOS 17، Action Button را به یک مکمل امیدوارکننده برای سری آیفون 15 پرو تبدیل می کند. مهم است که توجه داشته باشیم که اپل ممکن است شگفتی های بیشتری برای آیفون 15 داشته باشد.

تمامی قابلیت‌های Action Button ممکن است در مراسم پاییز معرفی آیفون 15 که انتظار می‌رود در ماه سپتامبر برگزار شود، رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping