فروشگاه الو آیفون

تست سقوط

تست سقوط آیفون کارکرده 11 و 11پرو

ما هر دو آیفون 11 و آیفون 11 پرو را در یک سری تست سقوط قرار دادیم تا ببینیم آیا آنها سالم خواهند ماند یا خیر. به نظر می رسد، بسیار سخت تر از آن چیزی هستند که ما فکر می کردیم. این گوشی ها در این آزمایشات روی بتن سخت نشکستند اما به این معنا نیست که کارکرد آنها حفظ شده باشد.

در رویداد سپتامبر اپل، Kaiann Drance، مدیر ارشد بازاریابی محصولات اپل، گفت که شیشه آیفون 11 “سخت ترین شیشه ای است که تا به حال در یک گوشی هوشمند وجود داشته است.

تست گوشی آیفون 11

ما تصمیم گرفتیم با آزمون دراپ امسال همه چیز را تغییر دهیم. منطقه آزمایشی ما یک کف بتنی بود و برای اینکه این سقوط ها تا حد ممکن طبیعی باشد، کریس پارکر، سازنده مدیر CNET، سیستمی ساخت که به هر تلفن کمک می کرد مستقیماً روی صفحه یا پشت دستگاه بیفتد. البته، این تست‌ها علمی نبودند، اما به ما ایده می‌دهند که آیفون 11 و 11 پرو در صورت افتادن بدون قاب چگونه عمل می‌کنند.

بعد از هر لار سقوط چه چیزهایی چک می‌شد:

  • بررسی صفحه نمایش برای خراش یا ترک
  • بررسی پشت و دوربین برای خراش یا ترک
  • کار کردن تاچ صفحه نمایش
  • کارکرد درست دوربین ها

سقوط از ارتفاع 3 فوت

برای اولین بار، آیفون 11 را به سمت پایین صفحه نمایش قرار دادم. با افتادن از ارتفاع 3 فوت (1 متر)، که تقریباً ارتفاع جیب است، تلفن در هنگام فرود روی صفحه نمایش به هیچ وجه آسیبی ندید. آیفون 11 پرو نیز همین نتیجه را داشت. هیچ آسیب قابل مشاهده ای وجود نداشت و همه چیز همچنان همانطور که انتظار می رفت کار می کرد.

آزمایش را با هر دو گوشی تکرار کردیم با این تفاوت که این بار به پشت افتادند. مانند زمانی که آنها به سمت صفحه افتادند، هیچ آسیبی وجود نداشت.

سقوط از ارتفاع 2 متری

برای دور بعدی ارتفاع دستگاه را به 2متر (6 فوت) رساندیم و همان مراحل را تکرار کردیم. آیفون 11 هنگام افتادن روی صفحه یا پشت هیچ آسیبی نداشت. اما نتایج برای آیفون 11 پرو کمی متفاوت بود. پس از سقوط صفحه نمایش، میشد ناحیه کوچکی از پیکسل های تغییر رنگ یا آسیب دیده را در سمت پایین صفحه ببینم. با این حال، هیچ شکافی روی خود شیشه وجود نداشت و صفحه نمایش همچنان به طور معمول کار می کرد.

تست آیفون 11

افتادن از ارتفاع 3 متر

با افتادن آیفون 11 روی صفحه نمایش آن، شیشه ترک نکرد. اما هنگام انداختن آن به پشت، آسیب دید: یک خراش جزئی روی سپر آلومینیومی و یک خراش روی بدنه لنز بالایی. البته خود دوربین هنوز کار می کرد.

آیفون 11 پرو ابتدا روی صفحه نمایش خود افتاد و چند پیکسل آسیب دیده کوچک دیگر اضافه شد، این لک ها قسمت بالای از صفحه نمایش ظاهر شدند. مانند آیفون 11، این گوشی نیز آسیب زیبایی جزئی به بدنه دوربین داشت.

تست سقوط آیفون 11

در حالی که بعید است که تلفن خود را بالاتر از این بیاندازید، ما آن را به سطح بالاتر بردیم. این تلفن ها هنوز قابل استفاده بودند و شیشه هیچ نشانه ای از ترک را نشان نمی داد.

افت نهایی: 11 فوت

فقط یک بار گوشی ها را از این ارتفاع به پایین انداختیم. باز هم، شیشه در هیچ یک از دو قسمت در جلو یا پشت نشکست. دوربین پشتی آیفون 11 به کلی از کار افتاد و وقتی برنامه دوربین را باز کردیم فقط یک صفحه سیاه نشان داد. من گوشی را دوباره راه اندازی کردم تا دوباره چک کنم و دوربین همچنان صفحه سیاهی را نشان می‌داد.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping