چرا باید یک آیفون کارکرده را خریداری کنیم؟

چرا باید یک آیفون کارکرده را خریداری کنیم؟

تعداد بازدید: 14

زمان مطالعه: 1 دقیقه

5/5 - (3 امتیاز)

اعلامیه اپل
همانطور که ذکر شد، اپل از یک الگو پیروی می کند و در بیشتر موارد، هر ماه سپتامبر محصولات جدیدی را معرفی می کند. اگر در این زمان مشتاق باشید، شایعاتی را خواهید شنید. ما در حال حاضر خرید یک گوشی جدید را توصیه نمی کنیم، مگر اینکه به شدت به گوشی جدید نیاز داشته باشید. بهترین ایده این است که منتظر بمانید تا عرضه به تقاضا برسد و هر مشکلی در نسخه جدید مشخص شود. همچنین منطقی است که هرگونه برنامه خرید آیفون جدید را در ماه های منتهی به سپتامبر متوقف کنیم. در غیر این صورت ممکن است یک ماه بعد به خودتان لگد بزنید.

آخرین مدل قیمت تعیین شده است
گاهی اوقات برای آخرین مدل های آیفون قیمت تعیین می شود و تا زمانی که عرضه نشود هیچ تغییری نمی کند. به عنوان مثال، زمانی که آیفون 7 (مدل 32 گیگابایتی) معرفی شد، در تاریخ 9/7/16 قیمتی معادل 649 دلار داشت. که تا سپتامبر 2017، قیمت تغییر نکرده بود. پس اگر یک آیفون دست دوم خریداری میکنید اطمینان داشته باشید که هنگام فروش دوباره آن افت قیمت چشمگیری نخواهید داشت. مگر اینکه گوشی آسیب دیده باشد و یا سلامت باتری گوشی کاهش زیادی داشته باشد.

کاهش قیمت
هر بار که اپل گوشی‌های جدید عرضه می‌کند، قیمت مدل‌های قبلی به‌طور خودکار یک رقم بسیار زیاد کاهش می‌یابد. و با توجه به اینکه همیشه هر سال یک نسخه جدید وجود خواهد داشت، این چرخه همیشه خود را تکرار خواهد کرد. به عنوان مثال، زمانی که آیفون ۷ معرفی شد، قیمت آیفون ۶ اس از ۶۴۹ دلار به ۵۴۹ دلار کاهش یافت. بنابراین اگر بودجه کمی دارید و به یک گوشی جدید نیاز دارید، ممکن است بخواهید به مدل های قبلی بسنده کنید.

محصولات اپل هیچ گاه شامل تخفیف نمیشوند

اپل سابقه تخفیف ندادن قیمت تعیین شده را دارد. این بدان معناست که قیمت تعیین شده ثابت باقی می ماند. با این حال، ممکن است برخی از کارت های هدیه و مشوق های دیگر را از خرده فروشان دریافت کنید، به خصوص در روزهای جمعه سیاه. بنابراین اگر بتوانید تا جمعه سیاه بعدی صبر کنید، بهتر است. همچنین ممکن است از تخفیف های عالی از ارائه دهندگان و خرده فروشان تلفن همراه در آیفون های قدیمی (آنهایی که دیگر توسط اپل تولید نمی شوند) لذت ببرید.

آیفون رایگان وجود ندارد
گول نخورید هیچ چیز مانند آیفون های رایگان وجود ندارد. بنابراین، اگر با این تبلیغات در آیفون های رایگان مواجه شدید، اجازه ندهید توجه شما را جلب کنند. در بیشتر موارد، به ویژه آن دسته از تبلیغات در رسانه های اجتماعی معمولاً یک کلاهبرداری فیشینگ هستند. فقط فریب نخورید

بهترین زمان برای خرید

بر اساس روند عرضه های قبلی، بهتر است تا معرفی مدل های جدید اپل صبر کنید. بلافاصله مدل های جدید وارد بازار می شوند، قیمت مدل های قبلی کاهش می یابد و می توانید با خرید آنها در هزینه خود صرفه جویی کنید. و با توجه به اینکه اپل از مدل های قبلی پشتیبانی می کند، هنوز ارزش سرمایه گذاری را دارند. بنابراین، اگر در مورد مشخصات ناراحت نیستید، یک آیفون قدیمی بخرید.

اگر می‌خواهید در هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید، ممکن است بخواهید به بازسازی‌ها کمک کنید. اینها تلفن هایی هستند که برای تعمیر و تعمیر تحویل داده شده اند اما کاملاً جدید نیستند. در واقع اپل بخشی برای بازسازی دارد. برای اطلاعات بیشتر به بخش مراجعه کنید.

ناگفته نماند که شما همچنین می توانید آیفون قدیمی خود را با هزینه آیفون جدید معامله کنید. Best Buy، آمازون و سایر خرده فروشان به شما خواهند گفت که چقدر حاضرند برای دستگاه قدیمی شما به شما بپردازند. حتی اپل نیز معامله را می پذیرد. اگر به دنبال این هستید که آن پول نقد را به یک تلفن جدید اختصاص دهید، توصیه می کنیم آن را به اپل مبادله کنید. همچنین می‌توانید ببینید چقدر گوشی شما را می‌خریم، می‌توانید در اینجا بررسی کنید که آیفون شما چقدر ارزش دارد.

بسته شدن
اگر جدیدترین و بهترین مدل را می خواهید، تا سپتامبر صبر کنید. شما همیشه می توانید برای تاریخ انتشار واقعی به سایت رسمی اپل مراجعه کنید.

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه با خرید مدل سال گذشته هستید، صبر کنید تا گوشی های جدید معرفی شوند. ما می گوییم که خرید یک آیفون جدید در هر زمان و ظرف 9 ماه پس از عرضه آن مشکلی ندارد. اگر به اندازه کافی صبور باشید واقعاً پس انداز خواهید کرد!

هر زمان دیگری خوب است یک گوشی جدید به خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping