ویژگی‌های هوش مصنوعی حلقه گلکسی سامسونگ

تعداد بازدید: 46

زمان مطالعه: 1 دقیقه

5/5 - (28 امتیاز)


حلقه AI Galaxy سامسونگ که به تازگی عرضه شد، از ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای بهبود تجربه کاربری و ارتقاء سلامت استفاده می‌کنه.

این ویژگی‌ها با هدف ایجاد یک پلتفرم دیجیتال جامع برای سلامت طراحی شدن.

گلکسی رینگ رویکرد ساده‌ای برای نظارت بر سلامتی کاربران ارائه می‌دهد. این محصول از فناوری‌ حسگرهای دقیق سامسونگ بهره می‌برد که حالا در کوچک‌ترین شکل خود، اطلاعاتی را دراختیار کاربر می‌گذارند تا بتواند به‌راحتی بر سلامتی خود نظارت و کنترل داشته باشد.

بعضی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این حلقه عبارتند از:

 

 

سنجش دقیق‌تر فعالیت‌های بدنی:

هوش مصنوعی در حلقه گلکسی به تحلیل دقیق‌تر داده‌های جمع‌آوری شده از سنسورهای حرکتی و شتاب‌سنج می‌پردازه. این تحلیل‌ها به کاربر کمک می‌کنه تا به طور دقیق‌تری فعالیت‌های ورزشی و روزانه‌شون رو پیگیری و بازخورد بهتری دریافت کنه.

پایش خواب و بهبود کیفیت آن:

با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، حلقه گلکسی می‌تونه الگوهای خواب کاربر رو تجزیه و تحلیل و توصیه‌هایی برای بهبود کیفیت خواب ارائه بده. این قابلیت شامل تشخیص مراحل مختلف خواب (سبک، عمیق و REM) و پیشنهادهای شخصی‌سازی شده برای بهبود زمان و کیفیت خوابه.

سنجش و مدیریت استرس:

از طریق سنجش ضربان قلب و بقیه شاخص‌های زیستی، سطح استرس کاربر رو ارزیابی و با استفاده از تحلیل‌های هوش مصنوعی، راهکارهایی برای کاهش استرس و بهبود سلامت روانی ارائه می‌ده.

پایش سلامت قلب و عروق:

حلقه با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از سنسورهای بیومتریک، وضعیت سلامت قلب و عروق را پایش می‌کنه و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، هشدارهای زودهنگام در صورت مشاهده نشانه‌های نگران‌کننده صادر می‌کنه.

بهبود ارتباطات و همگام‌سازی:

هوش مصنوعی در حلقه گلکسی امکان همگام‌سازی بهتر با بقیه دستگاه‌های سامسونگ رو فراهم می‌کنه. این دستگاه‌ها شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند سامسونگ هستن که همه از پلتفرم Galaxy AI استفاده می‌کنن. قیمت این حلقه 399 دلار و در سه رنگ مختلف (سیاه، نقره‌ای، و طلایی) و در 9 اندازه متفاوت عرضه شده.

 

 

جالب ترین مثال این است که اگر گوشی سامسونگ گلکسی دارید، می توانید از یک حرکت دوگانه برای کنترل دوربین گوشی خود استفاده کنید یا هندزفری زنگ هشدار را رد کنید که اساسا مانند حرکت دوبار ضربه زدن برای Apple Watch است. 

موفقیت گلکسی رینگ به دو چیز بستگی دارد: ردیابی دقیق و عمر باتری خوب.
اگر سامسونگ بتواند این کار را در حالی انجام دهد که این ایده های خاص اکوسیستم را در خود جای دهد، سامسونگ به خوبی می تواند در دسته حلقه های هوشمند حرف اول را بزند. در غیر این صورت، یک ایده بلند پروازانه برای اینکه حلقه های هوشمند در مرحله بعدی قرار بگیرند، مطرح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping