همه چیز درباره هوش مصنوعی اپل در فروشگاه الو آیفون مشهد

همه چیز درباره هوش مصنوعی اپل

تعداد بازدید: 109

زمان مطالعه: 4 دقیقه

5/5 - (35 امتیاز)

اپل در رویداد ” It’s glowtime 2024 ” قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید آیفون را معرفی کرد تا وارد رقابت جدی‌تری با گوگل و مایکروسافت شود.

هوش مصنوعی اپل در سری آیفون 16 برای درک بهتر و ایجاد متن و تصاویر بهره می‌برد. این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد که در اپلیکیشن‌های مختلف اقداماتی انجام دهد و با استفاده از زمینه‌های شخصی، وظایف روزمره را ساده‌تر و سریع‌تر کند.

 

 

حریم خصوصی و امنیت کاربران در هوش مصنوعی ایفون

هوش مصنوعی اپل با استفاده از محاسبات ابری خصوصی، حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربر را حفظ می‌نماید. این رویکرد نوآورانه، امکان انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری ظرفیت محاسباتی را بین پردازش در دستگاه و مدل‌های بزرگتر سروری که بر روی سرورهای اختصاصی اپل اجرا می‌شوند، فراهم می‌آورد؛ که این موضوع یک گام فوق‌العاده برای حفظ حریم خصوصی در هوش مصنوعی به شمار می‌رود. هوش مصنوعی اپل به‌عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری رایگان در دسترس خواهد بود و اولین مجموعه ویژگی‌ها ماه آینده به زبان انگلیسی ( .U.S ) برای اکثر مناطق جهان منتشر می‌شود.

قابلیت های نوشتاری هوش مصنوعی اپل

با ابزارهای نوشتاری سیستماتیک، کاربران می‌توانند یادداشت‌ها یا ایمیل‌های خود را طوری تنظیم کنند که دوستانه‌تر، مختصرتر یا حرفه‌ای‌تر باشند؛ به بررسی دستور زبان، انتخاب کلمات و ساختار جملات بپردازند؛ و متن‌های انتخاب شده را خلاصه کنند تا فهم آن‌ها آسان‌تر شود.

در اپلیکیشن‌های یادداشت و تلفن، کاربران همچنین می‌توانند صدا را ضبط، مکتوب و خلاصه کنند. زمانی که ضبط در حین برقراری تماس در اپلیکیشن تلفن شروع شود، شرکت‌کنندگان به‌طور خودکار مطلع می‌شوند و پس از اتمام تماس، هوش مصنوعی اپل یک خلاصه از نکات کلیدی ارائه می‌دهد.

اولویت بندی با هوش مصنوعی ایفون

هوش مصنوعی اپل به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از اعلان‌های خلاصه‌شده و پیام‌های اولویت‌دار در ایمیل، بر روی مسائل مهم تمرکز کنند. این ویژگی، محتوای ایمیل‌ها را درک کرده و پیام‌های زمان‌حساس را به سطح اول بازمی‌گرداند. در صندوق ورودی کاربر، خلاصه‌ها اطلاعات مهم هر ایمیل را به جای پیش‌نمایش چند خط اول ارائه می‌دهند.

ترکیب هوش مصنوعی و سیری

سیری اکنون به‌طور عمیق‌تری در تجربه سیستم ادغام شده و طراحی جدیدی با نوری درخشان و ظریف که دور لبه صفحه نمایش در زمان فعال بودن می‌پیچد، دریافت می‌کند. با قابلیت‌های بهبود یافته زبان‌شناختی، ارتباط با سیری طبیعی‌تر و انعطاف‌پذیرتر خواهد بود.

 

سیری در زمان لکنت کاربران همراهی می‌کند و زمینه را از یک درخواست به درخواست دیگر حفظ می‌نماید. کاربران می‌توانند در هر لحظه با سیری تایپ کرده و به‌راحتی بین متن و صدا جابه‌جا شوند تا وظایف روزمره‌شان را سریع‌تر انجام دهند. سیری همچنین اکنون اطلاعات گسترده‌ای درباره محصولات اپل دارد و می‌تواند به هزاران سؤال درباره ویژگی‌های آیفون و سایر دستگاه‌ها پاسخ دهد.

ویژگی‌های بیشتری از هوش مصنوعی اپل در اواخر خانواد و ماه‌های آینده منتشر می‌شود، از جمله «بازیگاه تصویر» که به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر بازیگوشانه‌ای را در لحظات خلق کنند. اموجی‌ها به سطح جدیدی ارتقا می‌یابند و کاربران قادر خواهند بود با نوشتن یک توصیف یا انتخاب عکسی از یک دوست یا عضو خانواده، اموجی‌های اصلی بسازند. همچنین هوش مصنوعی آیفون ۱۶ ایموجی های مورد نیاز شما رو شناسایی و اونا رو در صدر اول ایموجیا قرار می‌دهد که دیگر نیاز به گشتن و جستجوی ایموجی ها نباشد.

سیری قادر خواهد بود از زمینه شخصی کاربران استفاده کند تا اطلاعاتی متناسب با نیازهای آن‌ها ارائه دهد.
همچنین سیری با داشتن آگاهی از محتوای روی صفحه، می‌تواند درک کرده و اقداماتی انجام دهد و صدها اقدام جدید در اپلیکیشن‌های اپل و سایر اپلیکیشن‌ها ارائه دهد.

در حالی که از ویژگی‌های iOS 18 مانند سیری و ابزارهای نوشتاری استفاده می‌کنند، کاربران به راحتی می‌توانند به ChatGPT از OpenAI دسترسی پیدا کنند.

 

دستگاه هایی که از هوش مصنوعی اپل پشتیبانی میکنند

نکته‌ی مهم درباره‌ی هوش مصنوعی اپل این است که همه‌ی دستگاه‌های اپل بلافاصله پس‌ از انتشار، از آن پشتیبانی نخواهند کرد. در‌ادامه، فهرست کاملی از دستگاه‌های سازگار با هوش مصنوعی اپل در زمان عرضه را برایتان آورده ایم:

آیفون‌ : آیفون ۱۵ پرو ، آیفون ۱۵ پرو مکس

مک‌ بوک‌ : مک‌ بوک ایر M3 ، مک‌ بوک ایر M2 ، مک‌ بوک ایر M1 ، مک‌بوک پرو M3 ، مک‌ بوک پرو M2 ، مک‌ بوک پرو M1

آی‌ مک‌ : آی‌ مک M3 ، آی‌ مک M1

مک‌مینی : مک مینی M2 ، مک مینی M1

مک استودیو : مک استودیو M2 ، مک استودیو M1

مک پرو : مک پرو M2

آیپد : آیپد پرو M4 ، آیپد پرو M2 ، آیپد پرو M1 ، آیپد ایر M2 ، آیپد ایر M1

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping