گلکسی S24

نمایشگر LTPO در گلکسی S24

تعداد بازدید: 15

زمان مطالعه: 3 دقیقه

5/5 - (2 امتیاز)

S21 Ultra اولین گوشی از سری گلکسی اس بود که از نمایشگر LTPO استفاده کرد. این فناوری کنترل دقیقی بر روی نرخ تازه سازی ارائه می دهد و به صرفه جویی در باتری کمک می کند. S21 و S21+ با نمایشگرهای قدیمی که فقط از چند گزینه نرخ به روز رسانی پشتیبانی می کنند، هستند. این در مورد S22 / S22+ و حتی S23 / 23+ امسال نیز صادق است.

همه چیز در نهایت در شرف تغییر است. Ice Universe به تازگی گزارش داد که هم سامسونگ گلکسی S24 و هم S24+ به LTPO تغییر خواهند کرد. اگر از Always On Display استفاده می‌کنید، این باید بر مصرف برق آماده به کار تأثیر بگذارد.

ویژگی های نمایشگر گلکسی S24

علاوه بر این، The Cat می‌گوید که نمایشگرهای جدید دارای یک قاب باریک‌تر خواهند بود. که باعث می‌شود وقتی گوشی را در دست می‌گیرید احساس بهتری داشته باشید و راحت تر با آن کار کنید.

در حال حاضر، جزئیاتی در مورد مواردی مانند وضوح نمایشگرها وجود ندارد. آیا آنها دوباره FHD+ خواهند شد یا مانند سری S20 به QHD+ باز خواهند گشت؟ این TBD است، در حال حاضر تنها چیزی که شنیده ایم این است که سامسونگ دوربین های سلفی را تغییر نخواهد داد، به این معنی که گوشی ها از امسال از سنسورهای 12 مگاپیکسلی Dual Pixel دوباره استفاده خواهند کرد.

ما شایعات مختلف دیگری در مورد سری S24 شنیده‌ایم، S24 Ultra بهترین ارتقاها را دریافت خواهد کرد. باتری جدید، شارژ سریع‌تر، دوربین تله فوتو جدید و غیره. اما نمایشگرهای با کیفیت بالاتر همچنان به S24 و S24+ وجود دارند.

خرید و قیمت گلکسی S23 Ultra در سایت الوآیفون

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping