نسخه بعدی Galaxy S25 Ultra نازک‌تر و سبک‌تر از iPhone 16 Pro Max و Pixel 9 Pro XL خواهد بود

نسخه بعدی Galaxy S25 Ultra نازک‌تر و سبک‌تر از iPhone 16 Pro Max و Pixel 9 Pro XL خواهد بود

تعداد بازدید: 68

زمان مطالعه: 4 دقیقه

5/5 - (30 امتیاز)

به تازگی شایعاتی درباره Galaxy S25 Ultra منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی جدید سامسونگ طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبلی خود دارد و گوشه‌های آن به شکل گردتر طراحی شده است تا در دست‌تان راحت‌تر باشد.

 

 


نسخه بعدی Galaxy S25 Ultra نازک‌تر و سبک‌تر از iPhone 16 Pro Max و Pixel 9 Pro XL خواهد بود در فروشگاه الو آیفون مشهد

حالا شایعه جدیدی مطرح شده که ادعا می‌کند این گوشی پرچمدار سامسونگ نازک‌تر و سبک‌تر از iPhone 16 Pro Max و Pixel 9 Pro XL خواهد بود. در حالی که هنوز ابعاد رسمی iPhone 16 Pro Max مشخص نشده است و این مدل قرار است در تاریخ 9 سپتامبر رونمایی شود، Pixel 9 Pro XL با ضخامت 8.5 میلی‌متر و وزن 221 گرم، اکنون در دسترس است. برای مقایسه، Galaxy S24 Ultra ضخامت 8.6 میلی‌متر و وزنی معادل 232 گرم دارد.

بنابراین با توجه به این اعداد، انتظار می‌رود Galaxy S25 Ultra حداکثر 8.4 میلی‌متر ضخامت و وزنی کمتر از 220 گرم داشته باشد. اما اطلاعات بیشتری وجود دارد: منبع این اطلاعات، لو دهنده چینی به نام Ice Universe، می‌گوید S25 Ultra نه تنها از این دو دستگاه نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود، بلکه از همه گوشی‌های پرچمدار Ultra که به زودی عرضه می‌شوند نیز بهتر است.

 


ما فرض می‌کنیم که این موضوع شامل Oppo Find X8 Ultra، Xiaomi 15 Ultra و vivo X200 Ultra می‌شود که در ماه‌های آینده وارد بازار خواهند شد. بنابراین با توجه به نازکی و سبکی کلی و حاشیه‌های بسیار باریک آن، Galaxy S25 Ultra می‌تواند یک گزینه بسیار جذاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping