مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو به تازگی فاش شد در فروشگاه الو آیفون مشهد

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو به تازگی فاش شد !!

تعداد بازدید: 75

زمان مطالعه: 1 دقیقه

5/5 - (38 امتیاز)

اخیرا اعلام گردیده که گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۴ در تاریخ ۵ مهر به طور رسمی معرفی خواهند شد. این سری شامل سه مدل مختلف است: ردمی نوت ۱۴، ردمی نوت ۱۴ پرو و ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس.

iOS 18 منتشر شد; برای مشاهده مشخصات و ویژگی های iOS 18 اینجا کلیک کنید.

به تازگی یکی از کاربران مشخصاتی که مربوط به ردمی نوت ۱۴ پرو باشد را منتشر کرده است. لازم به ذکر است که این اطلاعات هنوز به تأیید نرسیده است و ممکن است مشخصات نهایی با آنچه که اعلام شده، متفاوت باشد.

 

طبق جزئیات فاش‌شده، ردمی نوت ۱۴ پرو دارای یک صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱.۵K (۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل) می‌باشد که تراکم پیکسلی آن ۴۴۵ پیکسل در هر اینچ است. این صفحه‌نمایش ۹۰ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده و حداکثر روشنایی آن به ۲۵۰۰ نیت می‌رسد. همچنین تأیید شده که این صفحه‌نمایش با گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود و بدنه آن دارای استاندارد IP68 است. وزن دستگاه حدود ۱۹۰ گرم پیش‌بینی می‌شود.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو در فروشگاه الو آیفون مشهد

قلب تپنده‌ این گوشی، تراشه‌ جدید اسنپدراگون ۷s نسل ۳ خواهد بود. ردمی نوت ۱۴ پرو با گزینه‌های مختلف رم شامل LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می‌شود. کاربران چینی می‌توانند از بین ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی یکی را انتخاب نمایند. این گوشی همچنین به یک باتری 6200 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع سیمی 90 وات مجهز است.

برای مشاهده ویژگی های دوربین ایفون 16 برای گرفتن عکس‌ و ویدیوهای بی‌نظیر اینجا کلیک کنید.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو در فروشگاه الو آیفون مشهد

در زمینه دوربین، ردمی نوت ۱۴ پرو به یک سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز است که می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین دوربین جلو دارای ۱۶ مگاپیکسل است و قادر به ضبط ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه می‌باشد. انتظار می‌رود این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بر پایه HyperOS به بازار عرضه گردد.

 

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت ردمی نوت ۱۴ پرو در دسترس نیست، اما تأیید شده که این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید سرامیکی براق، بنفش و آبی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping