رونمایی از آیفون 15 و سایر محصولات اپل در مراسم WWDC

رونمایی از آیفون 15 و سایر محصولات اپل در مراسم WWDC

تعداد بازدید: 13

زمان مطالعه: 1 دقیقه

5/5 - (3 امتیاز)

در مراسم WWDC امسال اپل که در آن منتظر رونمایی از سری جدید آیفون 15 هستیم، تا ساعاتی دیگر برگزار می شود. این مراسم در کالیفرنیا آمریکا ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز میشود. علاوه بر رونمایی از مدل های گوشی آیفون 15 ما منتظر دیگر محصولات اپل مانند سری اپل واچ جدید و ایرپادهای جدیدتر با قابلیت های ویژه هستیم.




محصولاتی که در رویداد WWDC 2023 اپل رونمایی می‌شوند

علاوه بر رونمایی و معرفی آیفون 15 که تمامی توجهات را در سراسر دنیا جلب کرده است، انتظار میرود 9 محصول دیگر اپل امشب معرفی شوند. شایعاتی منتشر شده است که آیفون 15 اولترا که ممکن است شبیه به آیفون 15 پرومکس باشد منتشر شده است. البته طبیعتا تفاوت های این دو محصول فقط در نام گذاری آنها نیست. اپل ویژگی های متفاوتی را برای آیفون 15 اولترا در نظر گرفته است تا توجه مخاطبان را جلب کند.

اپل واچ 9

محصول دیگری که در کنار آیفون جدید عرضه می‌شود ساعت اپل واچ سری 9 است. اپل واچ سری 9 ممکن است شباهت های زیادی به سری 8 و 7 اپل واچ ها داشته باشد. احتمال دارد که این سری از ساعت های هوشمند اپل دارای برخی از ویژگی های ساعت هوشمند Ultra باشد.

هدست واقعیت مجازی Apple Vision Pro

هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو که از چندین ماه قبل با پخش ویدئوهای این محصول سر و صدای زیادی به پا کرد هم در این رویداد رونمایی می‌شود. در وبلاگ مقاله کاملی درباره جزئیات و قابلیت های این محصول منتشر کرده ایم. هدست واقعیت مجازی اپل ویژن معرف سبک زندگی جدید در دنیا است. جزئیات دقیق هدست واقعیت مجازی اپل امشب مشخص میشود و قطعا در مقاله های بعدی با جزئیات بیشتر برای شما شرح خواهیم داد.




دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping