تغییر نام توییتر

تغییر نام توییتر به X؛ اپل از این تغییر پشتیبانی نمی‌کند

تعداد بازدید: 15

زمان مطالعه: 3 دقیقه

5/5 - (2 امتیاز)

از زمانی که ایلان ماسک نام توییتر را به X تغییر داد، مردم منتظر بودند که لوگوها و نام‌ها چه زمانی در اندروید و iOS تغییر خواهند کرد. به نظر می رسد، در مورد اپل، تغییر نام توییتر در اپ استور برای ماسک چندان آسان نخواهد بود.

اگر می‌خواهید برنامه X Elon Musk را در آیفون خود دانلود کنید، آن را با نام توییتر در اپ استور App Store اپل می‌بینید. این به این دلیل است که اپ استور از همه برنامه‌ها می‌خواهد که حداقل دو کاراکتر در نام خود داشته باشند و در نتیجه، برنامه X به عنوان «توئیتر» فهرست می‌شود.

علیرغم تلاش‌های تغییر نام تجاری برای تبدیل توییتر به X، این روند نسبتاً بی‌نظم بوده است. صفحه فرود برنامه، لوگوی برجسته X را نشان می دهد. اما همچنان نام «توئیتر» را دارد. جستجوی برنامه X در اپ استور نتایجی مانند Xbox و سرویس VPN را به همراه خواهد داشت. تنها زمانی که شما به طور خاص “Twitter” را جستجو کنید، برنامه X در نتایج ظاهر می شود.

خرید ایرپاد پرو 3 برند Green Lion از فروشگاه الوآیفون

چالش های تغییر نام توییتر به X

این معضل نام تجاری در اپ استور تنها یکی از چالش هایی است که در دوران گذار با آن مواجه شده است. در حالی که توییتر با موفقیت در فروشگاه Google Play به X تغییر نام داد، وضعیت اپ استور اپل حل نشده باقی مانده است. می توان امیدوار بود که مشکلات در نهایت با اپل برطرف شود. تا آن زمان، برنامه X با وجود تلاش‌های انجام شده برای تغییر نام تجاری، همچنان با نام توییتر در اپ استور App Store ظاهر می‌شود.

ایلان ماسک از سازمان تحقیقات غیرانتفاعی که به افزایش سخنان نفرت انگیز در X اشاره کرده بود شکایت کرد. شرکت X Elon Musk، شرکت مالک توییتر تبدیل X از یک مرکز تحقیقات غیرانتفاعی به دلیل انتشار چندین گزارش انتقادی از X و شکست سیستماتیک ایلان ماسک در کنترل سخنان در این پلتفرم شکایت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping