بهترین فروشگاه برای خرید آیفون راهنمای جامع و نکات مهم در فروشگاه الو آیفون مشهد

بهترین فروشگاه برای خرید آیفون: راهنمای جامع و نکات مهم

تعداد بازدید: 54

زمان مطالعه: 1 دقیقه

5/5 - (33 امتیاز)

فکر خرید آیفون از چه فروشگاهی را دارید؟ اگر به دنبال بهترین فروشگاه برای خرید آیفون و کسب اطلاعات درباره خرید آیفون‌های کارکرده هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. همچنین نکات مهمی را برای تشخیص آیفون اصل از آیفون‌های تقلبی و ریفرش را در این مقاله ارائه خواهیم داد.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو به تازگی فاش شد !! برای مشاهده مشخصات اینجا کلیک کنید.

نکات کلیدی برای تشخیص آیفون اصلی

نکات کلیدی برای تشخیص آیفون اصلی در فروشگاه الو آیفون مشهد

1. بررسی جعبه و بسته‌بندی

به جعبه آیفون دقت کنید. در صورتی که چاپ جعبه عادی به نظر نرسد یا فونت‌ها با تصاویر اصلی مغایرت داشته باشد، احتمال تقلبی بودن دستگاه وجود دارد. همچنین، اگر برچسب‌های شماره سریال به طور غیرمعمول روی جعبه چسبیده‌اند، این مورد هم نشان‌دهنده تقلبی بودن است. در صورت مشاهده عبارت “Apple Certified” در بالای جعبه، بدانید که دستگاه ریفرش است.

 

2. نشانه‌های فیزیکی و بدنه

پیچ‌های مورد استفاده در آیفون‌های اصل، منحصر به فرد و نیاز به پیچ‌گوشتی‌های خاص دارند. آیفون‌های تقلبی معمولاً با پیچ‌های معمولی قابل باز شدن هستند. همچنین، لوگوی اپل باید کاملاً سطحی و بدون فرو رفتگی باشد، در غیر این صورت ممکن است تقلبی باشد. کیفیت دکمه‌های فیزیکی نیز نشان‌دهنده اصالت دستگاه است.

برای مشاهده قابلیت های هوش مصنوعی ایفون 16 اینجا کلیک کنید.

بهترین فروشگاه برای خرید آیفون راهنمای جامع و نکات مهم در فروشگاه الو آیفون مشهد-1

3. راه‌اندازی اولیه

زمانی که دستگاه را روشن می‌کنید، معمولاً اولین چیزی که مشاهده می‌کنید لوگوی اپل است. در صورتی که به جای آن با پیغامی مانند “Welcome” مواجه شدید، به امکان تقلبی بودن توجه کنید. همچنین، iOS تنها در دستگاه‌های اصلی نصب می‌شود و در آیفون‌های تقلبی، معمولاً از نسخه‌های شخصی‌سازی شده اندروید استفاده شده است.

4. بررسی شماره سریال

یکی از بهترین روش‌ها برای تشخیص اصالت آیفون، بررسی شماره سریال آن است. با رفتن به بخش تنظیمات و سپس “About”، می‌توانید شماره سریال را مشاهده کنید. همچنین، شماره سریال معمولاً در سینی سیم‌کارت، پشت دستگاه و روی جعبه نیز درج شده است.

 

5. نکات مهم قبل از خرید هر نوع محصول اپل (آیفون، آیپد و …)

چک کردن شماره سریال:

شماره سریال دستگاه را در سایت اپل وارد کنید تا مطمئن شوید که از اطلاعات نشان داده شده مطابق با محصول مورد نظر شما است. دقت کنید که این شماره سریال باید بر روی جعبه نوشته شود، در غیر این صورت تقلبی خواهد بود.

چرا نباید آیفون خود را تا 100 درصد شارژ کنیم؟ نکاتی برای طول عمر بیشتر باتری آیفون برای خواندن این مقاله اینجا کلیک کنید.

گارانتی دستگاه:

در حالت کلی وجود ضمانت نامه برای هر نوع دستگاهی نشان دهنده اورجینال بودن ان است. بنابراین، چه قصد خرید گوشی آیفون را دارید یا اپل واچ و هر محصول دیگر، نسبت به گارانتی ان دقت لازم را داشته باشید.

بررسی iTunes و App Store:

اگر دستگاه اپل شما معتبر باشد، باید بتوانید برنامه ها را از iTunes بارگیری کرده و آنهارا بدون مشکل اجرا کند. اگر این اتفاق نیافتاد، نگران نباشید در برخی از موارد نادر، نرم افزار iTunes و iOS هر دو به روز نیستند، بنابراین حتما ان را نیز بررسی کنید.

بررسی ویژگی های سخت افزاری:

با چند مقایسه به لحاظ ظاهری میتوانید اورجینال یا فیک بودن را مشخص کنید. چندین موارد مانند: چک کردن جعبه دستگاه، توجه به کیفیت بسته بندی، توجه به لوگوی اپل، همچنین این اتفاق می‌افتد مه محصولات تقلبی دارای اسلات کارت SD باشند. دستگاه های اصلی اپل دارای اسلات کارت حافظه نیستند.

 

خرید آیفون کارکرده از فروشگاه الوآیفون

الوآیفون سابقه‌ای چندین ساله در خرید و فروش آیفون های کارکرده دارد. تمامی گوشی هایی که در سایت الوآیفون موجود هستند، تست های نرم افزاری و سخت افزاری را پشت سر گذاشته اند. یکی از این موارد تست دوربین آیفون کارکرده است که با دقت توسط کارشناسان ما تست میشوند. در صورتی که گوشی دوربین تعویض شده یا تعمیر شده ای داشته باشد حتما در فاکتور خرید شما ذکر میشود. تمامی گوشی های کارکرده در سایت ما مهلت تست و تعویض 15 روزه دارند و در صورت بروز هرگونه مشکل در گوشی میتوانید آن را تعویض کنید یا برای رفع باگ ها برای ما ارسال کنید.

نتیجه‌گیری

به یاد داشته باشید، برای خرید آیفون حتماً از بهترین فروشگاه‌ها اقدام کنید و نکات ذکرشده را در هنگام بررسی و خرید در نظر بگیرید تا از خرید یک دستگاه تقلبی جلوگیری کنید. با آگاهی و دقت، به راحتی می‌توانید آیفون اصل و با کیفیت را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping