رونمایی از آیفون 15

اخبار رونمایی از آیفون 15، 21 شهریور 1402 در سایت الوآیفون

تعداد بازدید: 30

زمان مطالعه: 2 دقیقه

5/5 - (2 امتیاز)

پس از ماه ها انتظار تا انتشار آیفون 15 چند ساعت بیشتر باقی نمانده است. امروز در تاریخ 21 شهریور 1402 و به میلادی 12 سپتامبر 2023 ساعت 20:30 به وقت تهران تاریخ رونمایی از جدیدترین محصولات اپل است. تمرکز بیشتر مردم و رسانه ها برروی پرطرفدار ترین محصول این کمپانی یعنی سری جدید گوشی های آیفون است. رونمایی از جدیدترین گوشی اپل، آیفون 15 که از ماه ها پیش سروصدای زیادی به پا کرده بود؛ امروز در پردیس اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا برگزار می‌شود.

برطبق خبرهایی که تاکنون از منابع موثق دنیای تکنولوژی منتشر شده سبد آیفون 15 اپل دارای 4 مدل گوشی است. اولین مدل همان آیفون 15 معمولی است که در تمام رونمایی ها یک گوشی بیسیک داریم. مدل های بعدی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس هستند که ویژگی های بیشتری نسبت به مدل معمولی دارند و طبیعتا دارای قیمت بالاتر هستند. مدل های 15 پرو و 15 پرومکس از نظر ویژگی و مشخصات فنی شبیه به هم هستند و تنها تفاوت عمده آن را میتوان در ابعاد این دو مدل دانست.

یکی از مدل هایی که اپل از بعد از انتشار آیفون 14 به سبد گوشی های خود اضافه کرد مدل اولترا است. انتظار می رود که آیفون 15 همراه با یک مدل آیفون15 اولترا عرضه شود. همانند سری آیفون 14 / 14 پرو، بهترین ویژگی ها برای مدل های آیفون 15 پرو محفوظ خواهد بود تا هزینه اضافی ارزش آن را داشته باشد.

برای توضیحات دقیق تر و اخبار لحظه به لحظه رونمایی از آیفون 15 امسال سایت الوآیفون را دنبال کنید. همچنین برای مشاهده لایو مراسم رونمایی اپل میتوانید به پیج اینستاگرام الوآیفون یا کانال آپارات سربزنید.

https://instagram.com/alooiphone

https://www.aparat.com/alooiphone

ویژگی های جدید آیفون 15 نسبت به سری های قبل آیفون

قابل توجه ترین تغییر احتمالاً تغییر کانکتورهای لایتنینگ اختصاصی اپل به استاندارد USB C است که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پردازنده‌های به‌روزرسانی، دوربین‌های بهبودیافته، حاشیه نازک‌تر و چند ترفند دیگر وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود قیمت‌ها نسبت به آیفون ۱۴ افزایش پیدا کند. تحلیلگران منتظر جزئیات آیفون 15 و همچنین معرفی اپل واچ های جدید و ایرپادهای به روز شده احتمالی هستند

رویداد “Wonderlust” اپل امروز از پردیس اپل پارک این شرکت در کوپرتینو، کالیفرنیا پخش خواهد شد.

9 محصول جدید اپل که در 2023 رونمایی میشوند

شایعات تا کنون حاکی از آن است که می‌توانیم به جای درگاه لایتنینگ در تمام مدل‌های آیفون 15 منتظر درگاه USB-C باشیم و جزیره دینامیک علاوه بر آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو، برای آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نیز در دسترس خواهد بود. پرو مکس این بدان معناست که اپل از بریدگی‌هایی که از زمان آیفون X برای سری آیفون‌های پرچم‌دار استفاده کرده بود، برای طراحی شیک‌تر و کمتر مزاحم‌تر استفاده می‌کند.

ویژگی جدید در دوربین آیفون 15

اپل قصد دارد از تراشه‌های کوالکام برای دستگاه‌های جدید استفاده کند. زیرا تراشه‌های مودم خودش که در حال توسعه هستند کاملاً آماده نیستند. به علاوه ما انتظار داریم تراشه‌های جدید UWB برای ادغام با هدست ویژن پرو وجود داشته باشند. مدل‌های استاندارد آیفون 15 به تراشه A16 که در مدل‌های آیفون 14 پرو بود، ارتقا می‌یابند. در حالی که مدل‌های آیفون 15 پرو از تراشه‌های 3 نانومتری A17 سریع‌تر و کارآمدتر استفاده می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود مدل‌های حرفه‌ای شاهد ارتقای فریم‌های تیتانیومی، حاشیه‌های باریک‌تر و برخی تغییرات جزئی در طراحی با لبه‌های خمیده‌تر باشند و آیفون 15 پرو مکس نیز از فناوری لنز پریسکوپ برای قابلیت‌های زوم پیشرفته بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

محصولی در سبد خرید شما یافت نشد.

Continue Shopping